Tijdens de conferentie werken we samen met de volgende partners

Praktijkcentrum

Het Praktijkcentrum rust ouderlingen, kerkelijk werkers , jeugdwerkers en taakgroepen toe en bieden kerken inzicht en hoop gebaseerd op praktijkgericht onderzoek en ervaring.

Het Scharlaken Koord

Geïnspireerd door vrouwen en meisjes die door dwang in de prostitutie terecht kwamen, is het Scharlaken Koord werk gaan maken van preventie. We maken jongeren weerbaarder in seksualiteit en relaties. Zodat zij hun grenzen beter kunnen aangeven en voor zichzelf durven op te komen.

Little Blue Sheep

Little Blue Sheep wil helpen om het verhaal van mensen aan de rand van de Aziatische (in hoodzaak Chinese) samenleving een hoopvolle wending te geven. Daarom helpt Blue Sheep hen met de verkoop van hun handwerk voor een eerlijke prijs en met heel praktische hulp.

Eduscenes

Eduscènes is een aantal jaren geleden spontaan ontstaan vanuit een concrete vraag om vanuit een theatrale setting op een aanschouwelijke manier interactief over maatschappelijke issues bewustwording te willen creëren. Eduscènes bestaat uit een groep van enthousiaste improvisatie-acteurs met veel ervaring in het ensceneren van impactvolle maatschappelijke issues tot typische bedrijfsculturele interacties.