over jlc

We hebben de volgende conferentie al weer ingepland

Noteer maar vast de volgende data

vrijdag 5 en zaterdag 6 februari 2021

Spreker vrijdagavond: Gor Khatchikyan

Gor is als kindvluchteling met zijn ouders en broer naar Nederland gevlucht. Ze hebben rondom de procedure vele tegenslagen gehad en de hoop niet verloren. Gor is als vluchteling gestart met school, middelbare en vervolg studie. Momenteel is hij arts op de SEH van het Antoniusziekenhuis in Nieuwengein. Naast zijn werk schuift Gor regelmatig aan bij de politieke tafel op TV, maar hij reist ook het land door als spreker om jeugd en volwassenen te bemoedigen in geloof, houd moed, houd vol en richt je HOOP op de Heer.

Missie jeugdleidersconferenties

Iedereen die met jongeren werkt heeft de verantwoordelijkheid én het voorrecht om hen te helpen meer als Jezus te worden.

Jeugdwerkers verlangen ernaar om de boodschap van God aan te laten sluiten bij de beleving van jongeren zodat zij Zijn zoon Jezus, en elkaar, (beter) leren kennen.

Zo ontstaat er een relatie met Hem en met elkaar, waardoor zij een leerling van Jezus worden. Dan kunnen zij door het werk van de Geest van God een levend en zichtbaar geloof uitdragen. Zodat de liefde van Jezus voortleeft in onze wereld.

Jeugdwerker, ben jij bereid jouw leven met God, met z’n ups en downs, te delen met jongeren? Laat jij je door God gebruiken om verschil te maken in hun leefwereld?

Je hoeft het niet alleen te doen. Ook jij bent leerling van Jezus, vraag Hem om hulp en bid om de Geest om Zijn beeld te weerspiegelen. Weet je geliefd door God de Vader en geef Zijn liefde door!

Jeugdleidersconferentie 2020

Overzicht uit foyer

Thema jeugdleidersconferentie 2020

“De jeugd van tegenwoordig”

Vrijdag 7 en zaterdag 8 februari 2020

Wat is de leefwereld van jongeren, waar worstelen ze mee, willen ze zich binden aan God, mensen, gemeente/kerk? Hoe bereiken we hun hart, waar kun jij als werker met jongeren het verschil maken.?

Een prachtig thema waar we met diverse sprekers en workshops dieper op ingaan om je te bemoedigen, te versterken en je met honderden mensen samen nieuwe geestelijke energie op doet. Elkaar ontmoeten, samen luisteren, zingen en bidden.